Kraven var många, här följer de två viktigaste:
• Automatisk uppdatering och synkronisering av behörighetssystemet måste kunna ske kontinuerligt eftersom ...
Category Archives: Case
Case
Vemendo hjälper många kunden att effektivt och säkert använda sina applikationer i molnet. Lösningar som bygger på vårt expertkunnande inom ...
Larmtjänst har stor hjälp av Vemendos Contact Manager (CM) med att hålla reda på över 10000 ärenden kopplade till mer ...
Scanias utmaning: De mer än 50 000 användarna är geografiskt spridda i olika världsdelar vilket innebär stora utmaningar i ...
Pythagoras stora utmaning med att erbjuda sina kunder molntjänster var att hitta en effektiv användarhantering och single sign-on för slutanvändarna....
Hur Sydnärkes IT löste Single Sign-on och förenklade hanteringen av AD så att det möjliggjorde en digitalisering av versamhetsprocesser i ...
Trafikförsäkringen (TFF) har en central roll i det svenska trafikförsäkringssystemet.
Som samarbetsorgan för trafikförsäkringsbolag i Sverige så hanterar TFF kontakter ...
Kunskapsskolan Sveriges 12 000 elever använder dagligen Googles mail och kalendrar för att kommunicera och planera i sin vardag. Med ...